FAQ

Her har du mulighed for at finde svar på dine spørgsmål.

Vi er rigtig stolte af, at være prisvenlige og samtidig kunne yde en top kvalitet service. Det er vigtigt for os, at alle mennesker har mulighed for at nyde godt af vores arbejde. Det skal ikke være noget der vælter budgettet. 

Prisen afhænger ofte af størrelsen af dit hjem/kontor og hvilke ekstra services du evt. ønsker at tilkøbe. Vores team arbejder altid på at skræddersy en løsning, der passer til den specifikke opgave. 

Ikke nødvendigvis. De fleste af vores kunder er ikke hjemme imens vi udføre vores services.

Vi arbejder som regel mandag-fredag, i tidsrummet mellem 8-17 og derfor vælger de fleste, at udlevere en ekstra nøgle eller en evt. kode. 

Som udgangspunkt har vi ikke rengøringsmidler med. 

Det skyldes især, at hver kunde har individuelle ønsker til hvilke midler vi skal bruge og samtidig er det med til, at vi kan bibeholde vores lave priser. 

Er du erhvervskunde, har du mulighed for at tilkøbe det til din service. 

Vi behandler alle de steder vi kommer med den dybeste respekt. Skulle det uheldige ske, at der er noget der går i stykker imens vi udføre vores services, så vil vi selvfølgelig tage hånd om det med det samme.

Vores team vil selvfølgelig straks informere dig om hændelsen og vi vil derefter enten reparere det eller erstatte det. Husk i dette tilfælde at indgive et krav, med dokumentation for det der skal erstattes og vi vil derefter hurtigst muligt få løst det i fælleskab. 

Vi er altid rigtig glade for at modtage både ris og ros. Skriv derfor gerne til os, hvis du har noget som du gerne vil dele. Vi sætter også enormt stor pris på, hvis man ønsker at dele sin historie på trustpilot eller på vores fb. 

Hvis du ønsker at indgive en klage, så kontakt os på admin@mareterengoering.dk eller igennem vores kontaktformular og vi vil hurtigst muligt tage hånd om sagen. 

Vi bruger cookies for at sikre, at vi giver dig den bedste oplevelse på hjemmesiden. Trykker du ok og fortsætter, giver du dit samtykke til at vi bruger cookies.